BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 10, 2009

Tudung untuk EiFa©

"Kuasa kuda enjin" saya masih memacu perlahan............
Oleh yang demikian, saya kongsikan hasil kerjatangan yang lama dulu.

Ini tudung yang ditempah EiFa. Bukanlah kali pertama EiFa menempah. Cuma saya yang tak berkesempatan untuk mengambil gambar dua helai tudung untuk Bondanya yang tercinta dan EiFa sendiri. Tak tercapai kamera dek tangan lantaran mengejar masa menyiapkan tempahan Aidilfitri tahun lepas.

Yang tiga helai ini pun kalau tak silapnya tempahan untuk Aidiladha tahun lalu juga. Dan ada lagi tiga helai untuk gadis manis yang sedang gigih mengasah bakatnya dalam dunia solekan dan dandanan pengantin juga acara rasmi ini. Tunggu ye dik...

Tudung berwarna kelabu bertatah permata berbiku mendapat sambutan hangat selepas tudung ian. Hiasan ringkas namun tetap memukau membuat tukang jahit sendiri tak keruan lantas memaksa diri menjahit sehelai untuk diri sendiri sementelah sedondon pula dengan banyak persalinan koleksi peribadi...

Perhatikan konsep suai padan tudung yang sama dengan anak tudung yang pelbagai mampu memberi kesan berbeza kala digayakan. Mudah dan jimat kan?


Ini bukanlah EiFa. Tapi abaikan saja siapa dia dan juga latar belakang lokasi penggambaran serta mutu gambarnya yang hanya diambil dengan telefon bimbit cap ayam. Sesungguhnya ini adalah sekadar gambar contoh cadangan untuk cara pemakaian.

*Tudung dan hiasan permata boleh juga didapati dalam aneka warna lain mengikut permintaan.

0 ulasan: