BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 15, 2011

Bersawang...

Assalamu'alaikum

Lama benar laman ini bersawang. Terpinggir dek tuntutan kerja di pejabat. Ditambah pula dengan kesihatan diri yang tak begitu baik. Berjangkit pula virusnya kepada buku jaring dan modem. Terus tergendala segala urusan elektronik hingga kadang diri terasa panik. 

Memang banyak hutang yang belum saya lunaskan. e-mel, PM, SMS yang menanti dibalas usah cakaplah. Hanya maaf yang mampu dipohonkan. Meski menggunakan telefon pintar, sering jemari tak terkejar. Kerja memanik juga agak perlahan sejak lembaran tahun baru diselak. Dan bila umur menginjak ke akhir 3-series, kuasa pacuan kudrat memang terasa agak berat. Ada kalanya seakan tak mampu bergerak ligat.

Itulah roda kehidupan. Sedang tayar kereta pun pancit, inikan pula perjalanan hidup yang bukan sedikit.  Apapun, terima kasih kepada semua yang sudi singgah ke laman yang tak sepertinya ini. Kepada pengikut setia baru dan lama, sesungguhnya sokongan kalian sungguh tak ternilaikan.  Buat yang singgah mencuci mata, moga ada sesuatu yang bisa membuat persinggahan kamu bukan sementara. Dan kepada yang sudi meninggalkan jejak di kotak jeritan, ketahuilah bahawa saya membaca setiap satunya meski sering tak terbalaskan.

Sampai nanti, doakan agar laman ini tak sepi lagi...

0 ulasan: